Posted in English, Հանրահաշիվ, Հռչակավոր մարդիկ, Մաթեմատիկա, Մայրենի, Միայն հայտնիների աշխարհում, Փոքրիկ թարգմանություններ, Ֆիզիկա, ամբողջ աշխարհը, ես գիտեմ..., Անգլերեն, Արի ծանոթանանք մտավորականներին, Ես կարողանում եմ, Երկրաչափություն, նյութեր

Ալբերտ Այնշտայն|Նկարիր իմ Կյանքը|Ճանաչենք մաթեմատիկոսներին

Բարև, Ես Ալբերտ Այնշտայնն եմ, Դու կարող է ճանաչես ինձ ավելի շատ իմ լեզուն դուրս սիրունիկ հայտնի նկարով:Հեեեյ!Այս դա չէ:Հաահ:Սա ավելի է նման դրան:Անդրադառնանք Այնշտայնին:Ես պատրաստվում եմ նկարել իմ կյանքը:Ես ծնվել եմ Գերմանիայում 1879 թվականի Մարտի 14-ին: Ես եղել եմ դանդաղ սովորող և չեմ խոսել մինչև չդարձա 2 տարեկան: Իմ հետաքրքրությունը Գիտության մեջ սկսեց այն ժամանակ երբ իմ հայրը տվեց ինձ կողմնացույց, ես ուղղակի չէի կարողանում հասկանալ, ինչպես է սլաքը անընդհատ ցույց տալիս հյուսիսը: Անկախ նրանից ուր էի ես գնում, այն իսկապես թողում էր տևական դիրք:Երբ ես 15 էի մայրս ու հայրս գնացին Իտալիա աշխատանքի համար, թողնելով ինձ Մյունխենում ուսումն ավարտելու: Ոչ մի ծնողական պարգև այլևս:Ես սովորական երեխա չէի դպրոցում, Ես ուզում էի իմանալ ինչու էին երևույթները այդպես լինում, այլ ոչ թե ինձ ասվեր միայն փաստեր և ես երբևէ չեմ երկրպագել որևէ հեղինակության, որ օրինակ՝ մի ուսուցիչ ասի ինչ-որ մի բան և ես առանց ինքս հաշվելու, ընդունեմ դա հիմք:Տեսնելով, որ ես զարգացրել եմ միայն Ֆիզիկայի ամենահայտնի հավասարումը,որը ապացուցում է, որ էներգիան հավասար է մարմնի զանգվածի քառակուսու և լույսի արագության արտադրյալին, կարծում եմ որ դա ապացուցել եմ սխալ:Ահավոր է:Ես չպիտի լինեմ ինքնագոհ:Երբ ես պարապում էի Ցյուրիխի համալսարանի համար, ես ձախողեցի ընդունելության քննությունը:Օհ:Այսպիսով, ես վատնեցի մեկ տարի իմ տարրական գիտելիքների բարելավման համար, որ տամ ինձ ավելի լավ շանս, որ ընդունվեմ համալսարան մյուս տարի:Ես տանջվեցի Ֆրանսերենի և Քիմիայի համար. ես աշխատեցի երկար և վերջապես ընդուվեցի:Այդտեղ էր, որ ես հանդիպեցի Միլեվային, այն կնոջը ում հետ ես ի վերջո ամուսնացա և նրա հետ մեծացրի երկու որդի: Հայրի՜կ: Ես Ֆիզիկոսի կոչում ստացա, սակայն ոչ մեկ ինձ չտվեց ուսուցչի աշխատանք: Երկու տարի աշխատանք փտրելու համար վատնելուց հետո,Ես ի վերջո ստացա աշխատանք Պատենտ գրասենյակում:Ես ծրագրում էի ավարտել իմ ամբողջ աշխատանքը մոտավոր երկու կամ երեք ժամում,հետո ես կծախսեյի ազատ ժամանակը երազելու համար:Ես վերանայեցի այն գաղափարը, թե լույսը ինչից է կազմված,բացահայտեցի հատուկ հարաբերականությունը, որը ցույց է տալիս, որ տարածությունը և ժամանակը կապված են, ապացուցեցի ատոմի գոյությունը և էներգիայի ու մարմնի զանգվածի համարժեքությունը:Իմ բացահայտումները միայն տեսական չէին:Նրանք օգնում էին լազերների կատարելագործմանը, միջուկային ուժի հայտնագործմանը, մանրաթելային մարմինների ստեղծմանը,տիեզերական ճանապարհորդություններին և կիսահաղորդիչների ստեղծմանը:Իմ գաղափարները վերջապես ինձ օգնեցին ունենալ հաստատուն դասախոսական գործ համալսարանում:Մինչդեռ այնտեղ,ես պայքարում էի ընդհանրացնել իմ հատուկ հարաբերականության տեսությունը, որը ներառում է ձգողականությունը:Հմ, սթրեսը պատճառելով լարվածություն ավարտվեց նրանով,որ ի վերջո ես ամուսնալուծվեցի:Որոշ մարդիկ վերջ են դնում վատ բաժանմանը ուտելով շատ պաղպաղակ,ես դա վերջացրի ամուսնանալով իմ զարմուհու հետ,հիի, որը հատուկ հարաբերականության ուրիշ տեսակ է:1915-ին ես հրապարակեցի ձգողականության ամբողջական հավասարումները:Ահ՜ա:Տեսությունը բնութագրում է ինչպես է, որ ձգողականությունը  փոխված տիեզերական ընդլայման արդյունք է, և ինչպես է, որ երբ մարմինները ճամփորդում են մոտավոր լույսի արագությամբ, նրանց լայնքը կրճատվում է և ժամանակը դանդաղում:Իմ տեսությունը նաև կանխատեսել է ձգողական ալիքների գոյությունը,որը իսկապես միայն պաշտոնապես դիտվեց վերջերս,այն դեպքում, որ ես դա կանխատեսել էի հարյուր տարի առաջ:Անդրադառնանք ինձ: Տեսությունը նաև ապացուցում է, որ լույսը կարող է թեքվել ընդարձակ մարմիիններից:Այս մեկը շատ է նկատվել իմ կյանքում:Մեդիան սկսեց դանդաղորեն լուսաբանել հարաբերականությունը, և ես դարձա հայտնի:Այնշտայն, Այնշտայն, հենց այստեղ,այստեղ է ,հենց հիմա այստեղ է:Ես անգամ ստացա Նոբելյան մրցանակ: Ես միացրի տարածությունը,ժամանակը,ձգողությունը,էներգիան և զանգվածը, բայց Ես չկարողացա ստեղծել քանակական մեխանիկա իմ մյուս տեսությունների համար:Ես ուզում էի ստեղծել ամբողջական տեսություն, սակայն ես դժբախտորեն երբեք չհաջողեցի:Անկեղծ ասած, ֆիզիկոսները սրա համար մինչ այսօր պայքարում են: Հմմմ: Միգուցե այս մարդկանցից մեկը ստեղծի տեսություն, որ միավորի տիեզերքը:Եվ ով գիտի միգուցե այդ անձը հենց դու ես:Այո:Ժամանակն է անդրադառնալ քեզ:

Թարգմանությունը՝ Արեգ Սերոբյան

Աղբյուրը՝ Your Life¦Քո կյանքը յութուբյան ալիք։

1 thoughts on “Ալբերտ Այնշտայն|Նկարիր իմ Կյանքը|Ճանաչենք մաթեմատիկոսներին

Մեկնաբանի՛ր...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.