Posted in Մայրենի, Վերլուծություններ, նյութեր

Չեմ կարողացել, չեմ կարողանում ու երբեք էլ չեմ կարողանա.Խորխե Բուկայ. վերլուծություն

Պատմությունը`

Ամողջ ոգին է, որ մեզ տալիս է ազատություն ցցերից կամ հակառակը՝ էներգիա նրանց հպատակության ներքո ապրելու: Այնպես չէ, որ բոլոր ցցերն են վատը և կաշկանդող: Կան ցցեր որոնց շնորհիվ մարդ ունի վերահսկողությու իր մեջի չարի վրա: Եվ կան մարդիկ, որ ծնված են ցցերով կապվելու համար և նրանց շնորհիվ է, որ կա մյուս՝ ազատ տեսակը, քանի որ եթե կան նրանք, մենք ուզում ենք իրենցից լավը լինել և ենթագիտակցորեն հաստատվել նրանց կաշկանդվածության վրա, նրանց շնորհիվ է նաև, որ երևում է մեր ազատ տեսակի աստղային և վառ հատկանիշները: Ես ասում եմ մեր, որովհետև ես չեմ ուզում ինքս ինձ ծրագիր տալ, որ ես կապված եմ, սակայն կան նրանք, ում իսկապես հաճելի է կապված լինելը:Նրանք անգամ չեն էլ մտածում ազատվելու համար և դա սովորական է, սովորական է այնքանով, որ նրան պետք չէ ինչ որ անբռնազբոս արկած:Եվ հենց այն բարի ցցերի շնորհիվ է որ մարդասպանը մարդասպանություն չի անում, նենգը հեգնանքով չի շողոքորթում: Այսպիսով ամբողջ ոգին դրե՛ք խանգարող ցցերը արմատախիլ անելու և վերհսկող ցցերը արմատավորելու համար:

 

Աղբյուրը՝lilmadoyansmediablog.wordpress.com

 

Մեկնաբանի՛ր...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.