Posted in Հասարակագիտություն, նյութեր

Իմ բնակավայրի հիմնախնդիրները

armenia-yerevan-hraparak-hayk-barseghyans-wallpaper-1080p-HD

Ես ապրում եմ Երևանում՝ Աջափնյակ վարչական շրջանում:Թաղամասի այն հատվածը ուր իմ տունն է «քաղաքային մրցավազքի մասնակից» չէ: Բնակավայրի բացասական կողմերից է այն որ փողոցի մի կեսում ոռոգման ջուր ապահովված չէ, և մալուխային հեռուստատեսություն սպասարկող հայկական արտադրության ընկերությունների փաթեթների մալուխային կապակցումը կարող ես կազմակերպել միայն քո ֆինանսներով:Ամբողջ թաղամասում բացակայում է որևէ մետրո ծառայություն:Հատկապես այժմյան դեռ Լենինգրադյան և Սարգսյան փողոցների խաչմերուկի շրջանում չկա որևէ մեծ և նշանակալից առևտրային կենտրոն:Հայաստանցիները նաև պահանջում են որ մեծ դեր ունեցող Լենինգրադյան փողոցը վերանվանվի Արցախյան շարժման և հերոսամարտի մասնակից Լեոնիդ Ազգալդյանի անվամբ: Չնայած թաղամասի և բնակավայրի հիմնախնդիրներին ես շատ եմ սիրում իմ թաղամասը և բնակավայրը՝ տունը:

5 thoughts on “Իմ բնակավայրի հիմնախնդիրները

Մեկնաբանի՛ր...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.